Fredag - Lördag


igår kväll träffade jag dennisen i resecentrum,
vi tog spånkan in till stan och åt på St: george. nom nom! vääldigt mysigt måste jag säga. fint sällskap också vill jag lova. Idag åkte jag sanna, tessie, måns och olivia till Nils. Han bor i ett enormt hus precis alldeles intill bråviken, det är lite läskigt när de är såhär mörkt faktiskt. och han var helt ensam hemma, i det där stora huset. Vi lagade kyckligwook som dock inte levde upp till våra förväntningar.. jag och sanna dödade varandra, vi dansade, vi såg på the descent2, vi var rädda, vi gick ut i mörkret, blev utlåsta, hittade nyckeln, kom in i värmen och åkte hem halv 2. det va väldigt trevligt! nu ska ja sova så ja orkar plugga ngt imorrn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0