Beauty is a card that must get played by organisation


haha, gamla goda tiden med 9D2. 
skolfotot imorse gick snabbt som attan!
två bilder och sen var vi klara, jag har aldrig varit särkillt nöjd med min porträttbild.. fick se en av bilderna och jag såg riktigt fet ut på den! haha fan. måste säga att det var en skaplig lättnad att inte ha matteprov idag som alla andra hade. det var tydligen väldigt svårt. Blev lunch på donken med sanna, lovisa, tessie och olivia. sen gick vi tillbax till skolan och hade franska, gjorde inget speciellt. Träffade på Dennis i resecentrum(: sen tog jag bussen hem med tessie. Nu ska jag plugga engelska som jag vet inte vad! för vi har grammatikstest imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0