so here we are in the dark


När jag kommer se denna bild i framtiden kommer jag minnas hur mysigt vi flickor hade det och hur fint snön ringlade ner runt oss.

Nu är det så att vi i 1:6 (vissa av oss) har ledigt idag. pga redovisningar och ingen basgrupp. Så det blev en sen morgon pour moi. Nu ska jag slänga i mig lite frukost, funderar på att koka lite mannagrynsgröt bara för att liksom. Nu ska jag skriva klart min källdiskussion till Pm:et och börja på min historiska del. Sen blir det hem till mormor för att göra klart alla uppgifter i matten.
tisdag: pluggdag, skriva klart källdiskussion. börja på historian och matten, plugga ergonomi.TRÄNA!
onsdag: plugga inför redovisningen på fredag, öva in argument. ergonomin!
torsdag: Ergonomiprov! plugga in det sista till redovisningen.
fredag: redovisning uppdraget!! engelska boksamtal.
GAAAAAAAAAAAH, och jag blev glader igår när jag fick MVG på historiaprovet. för en gång skull stolt över mig själv.


Kommentarer
Postat av: Kajsa - En Feskardotter i mode

Stort grattis till MVG: et :D

Hoppas du får en goo kväll / dag :D

2010-11-24 @ 20:57:02
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0