Med den nya rösten




-MINKPINK.COM
härlig dag, 
Dock har jag ingen röst kvar för tillfället och har pratat som en rökarmorsa hela dagen. sexigt as hell! jag skippade skolan idag och missade mina boksamtal. gr8! Gjorde iallafall klart svenska loggen till Ondskan, åkte in till stan halv 3 och träffade min finaste. Han fick mig på gott humör, loveu. Tog bussen hem med kunskapsgänget, gjorde klart min engelska nyss och åt av olivias extremt goda kladdkaka. Nu ska jag sova och imorgon blir det matte för hela slanten, har inga lektioner imorgon how awesome? blir o boka biljetter till HP som jag gått o längtat till i ett år nu. Älskar harry potter tihihi. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0