KUNSKAP KILLS ME


tyckte att det var passande med en redig "plugg-bild" på mig och syster min från en mattelektion..
gaah, vaknade halv 11 idag. är så jäkla trött! orkar knappt något, och jag måste jag verkligen MÅSTE plugga idag. Hela veckan ut. Bara 4 dagar kvar av lovet nu ju, på de dagarna ska jag ha lärt mig allt om sveriges statsskick, EU, sveriges styre och mänskliga rättigheter, ha läst ut min svenskabok OCH engelskabok båda två är på ca 300 sidor och jag ska även ha skrivit 5 läsloggar i engelskan och en läslogg i svenskan. jag döör! och så ska jag redovisa franskan på tisdag troligtvis.

Gårkvällen/natten va sjuk! var beredd på lite chillferre med de närmsta, blev verkligen inte så! haha. dans, facerapes, korstspel, häng, jay tose, elis-ramlade-i-trappan (haha), årsvin, nellans-sommarblandning, och bad för en del!! haha kul va det.


Kommentarer
Postat av: emelie & sophia

kika gärna in o skriv en fråga i våran frågestund ! :D http://teenagedreeam.devote.se/

2010-11-04 @ 19:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0