Jag är sjuk


vill tillbaks till solbruna ben, sommar, glädje, lov, ljusa färger, bad och ute-myskvällar..
vaknade precis, hostade för mycket och snorar som en galning så jag drog inte till skolan. Missar dock både engelska OCH svenska boksamtalen, är ändå inte klar med ngt av det så det passar väl bra att vara hemma o göra klart det sista. Har suttit och tänkt tillbaka, blivit sådär känslig, vill bara gråta. Allt var så mycket bättre i sommras, jag saknar dennis allt för mycket varje dag. och jag tycker inte om snön för tillfället. Allt är skit just nu, och näsan slutar aldrig rinna!! Får se om Dennisen kommer och myser lite med mig även fast jag är sjukling idag. puss

Kommentarer
Postat av: M

Du har väldigt fint hår, :)

Ge mig det!

2010-11-11 @ 17:24:32
Postat av: Kajsa - En Feskardotter i mode

Snygg ring + hårfrisyr och färg :)

Hoppas du får en goo dag snygging <3:)

2010-11-12 @ 16:39:22
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0