DIPLOMERING I LINKÖPING



haha bjuder på den sista bilden bara för freddie&hannah va så fina på den mehe.
aah, har inte bloggat på hela helgen.
igår åkte vi till linköping vid 1, köpte mig ett par kängor på ikano och vid 4 gick vi på morbror och hans flickväns diplomering för civilingenjörsexamen i lkpg konsert och kongress. de va fint, och jag var en aning avis jo visst. Drog hem vid 6 tiden, fick skjuts till kneippen och hem till filip där de va massa trevligt folk. Tog sista bussen hem. Idag har jag suttit i pyjamas och morgonrock hela dagen och gjort klart min historia del till uppdraget, nu blir det matteplugg för hela slanten! prov imorgon (om jag lyckas ta mig till skolan dvs).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0