under your spell

idag har jag suttit ute i timmar, solen ville dock inte stanna kvar så länge. Men somnade faktiskt efter ett tag och märkte att jag inte pluggat ett skit fast jag skulle det. Ae jag orkar verkligen inte med Kemin och biologin nu.. Annars har jag lagat maat och gått runt lite ute bara för att liksom. så jäkla skönt ute. Nu sitter jag och nästan somnar till trance, så jäkla underbart. MEN, måste städa lite ser ju för jävligt ut här hemma! bjussar på bilder från i torsdags förra veckan . puss





de va så bra väder den där dagen, kunde knappt vara i solen!


Kommentarer
Postat av: loco

snygga pics baby...



du kommer på onsdag va? <3

2010-05-24 @ 20:03:32
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0