Revealing ?

Nu är det så att jag är ju som sagt sjuk igen. eller inte sjuk som "sjuk", för jag mår faktiskt sjukt bra. Det är mer liksom ytan som är sjuk. haha vetti fan hur man ska kunna beskriva. Jaoo, eftersom att jag har det för tredje gången nu kanske jag kan berätta vad det är. Impetigo heter det, nämner inte det andra ordet eftersom att det låter så sjukt jävla snuskigt. Men har typ blivit van nu så ja tycker inte det är så jävla äckligt längre, får ju också som sagt inte äta mer pencilin för att det bara kommer tillbaka då så ät aldrig pencilin om du har fått det för det funkar verkligen inte för ngn. Håller på att bli bättre nu, men håller mig helst inne om ni fattar ... liksom hur kuuul!? :D men det är helt ofarligt alltså, är ju bara en typ smittsam bakterie. har tydligen blivit smittad av ngn . så nu hoppas jag som fan att det här ska vara helt borta tills på fredag då klassen drar iväg till GÖTET !! ae nu ska ja roa mig lite, ska sätta mig ute i solen och käka frukost, heej!

Kommentarer
Postat av: fanny

haha tack :)

jag har ingen egen kamera men fyller år på söndag och då önskar jag mig en canon eos 1000d ;)

fin blogg btw

2010-05-24 @ 13:14:28
URL: http://gustafssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0