I could really use a wish right now !?

huu, jag slet mig upp från sängen imorse och försökte förgäves se lite mindre död ut. Lyckades inte.. tvekade som fan på o dra till skolan eftersom att jag inte hunnit plugga ett skit på kemiprovet och josefine och min redovsinging hade vi inte kunnat öva på. men ja drog till skolan endå och big surprise, redovisningen gick ju faktiskt förvånansvärt bra (med tanke på att vi satte ihop skiten 10 minuter innan). Men No provet gick väl inte lika bra om man säger så.. men det är ju det sista provet i 9an!? sjukt. skönt. men ja ska nog kompletera det där. Kan bättre än så. menn carro har fortfarande kvar sin otur, fyy ni anar inte hur gärna jag vill bli frisk nu! på fredag sticker ju vi på klassresa i 3 dagar. jag vill inte missa det, har ju samlat sen fucking 7an.. aldrig, jag tänker hänka. vad mer? jo vi har ju inget plugg kvar nu, fast ja kanske borde plugga lite på franskan vi ska ha imorgon.. eh heh puss

lite random pic från underbara förra veckan . .

Kommentarer
Postat av: sanna

carolinas otur... hoppas den vänder ;) och hoppas på so:n somfan!

2010-05-26 @ 22:41:46
URL: http://jealousminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0