har både fått ett nej ett play ett fan i mig.


känner
mig mycket bättre nu! febern är borta och nu har ja inte ont i halsen längre, sköönt. men fortfarande förkyld och jaa.. håller på o gå bort nu. iallafall, skönt endå o missa biologiNP som jag inte hunnit plugga ett skit på, vad tänker lärarna med när dom vill att vi ska kunna allt inom biologi när vi är inne på KEMI?! eh aja, igår blev det sova för hela slanten. sen tv o kolla DHW och cougar town. hehe fifan va bra de är (a) Har precis druckit 2 hela glas med C-vitamin och proppat i mig pencilin. nu SKA jag bli frisk. Idag ska jag skriva klart VG frågan i so


Kommentarer
Postat av: jensan

VA, ska du inte meeeed? :( fan va tråkigt carpi! du måste bli frisk <3

haha godaste annanas <3

2010-05-05 @ 22:49:49
URL: http://twoisbetterthanone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0