GÖTEBORG 2010

hemkommen från ett galet göteborg med 9d2 och 9a. hur kul!? fyfan det värsta är att man inte kan säga "det här måste vi göra om", för det kommer liksom aldrig hända .. men fuck va underbart det va. bästa vandrarhemmet, bästa liseberg, bästa balder, bästa skåningarna osv.. hehe nae men ja är sjukt nöjd med helgen. fick med mig en del hem också. kommer bilder imorgon kanske. jao tack för en härlig klassresa 9d2 ni är bäst, och tack 9a (a)
dom enda bilderna jag fick med min mobil kommer häär.

jag och loco på vandrarhemmet.

jag lovisa och josefine på vandrarhemmetttt.

söt josefine med sin keps från monki

josefine olivia andré och lovisa i den 45 min långa kön till burger king på liseberg

Kommentarer
Postat av: lo

asbäst<3



söt bild längst ner!

2010-05-30 @ 22:53:21
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/
Postat av: josefine

HAHAHAHHA!

ae, underbara götet <3<3<3

2010-05-30 @ 23:12:18
URL: http://twoisbetterthanone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0