it's hard sometimes


josefine charlotte olivia

skolan gick bra idag chockerande nog. ngt som är sjukt irriterande är att jag fick 114 poäng på engelska provet när MVG var 115 -.- haha fail. på son försökte jag och josefine förjäves ringa SJ igen, va tvungen att tillslut skicka sms till 118118 och slösa 10 spänn för att få reda på hur mkt ett pendelkort kostar i månaden, nödvändigt? aa vad gör vi inte för steffes skull :') oj, har glömt bort o skriva att 9d2 har faktiskt bokat resa till Göteborg i juni (tror ja det va) och det ska bli så jävla niiiice! nu ska jag läsa igenom min MVG uppgift i so:n en sista gång.. fattar den fortfarande inte.

Imorgon blir det fika med sanna, josefine och jenny, Så måste ja köpa lite saker till spexfotot ;) mehehehe. puss


Kommentarer
Postat av: olivia

bög du är

2010-03-09 @ 22:23:57
URL: http://oliviakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0