The sisterhood of the traveling pants

Vaknade 11:30 igår, inte likt mig nej! jag och olvano latade oss med film "the sisterhood of the traveling pants" både ettan och tvåan i säkert 3 timmar. Lagade mat och sen tog jag bussen med Lojsan och hannah till stan där vi träffade my och så tog vi 117 in till stan och köpte massa tacogrejs, sen gick vi hem till mysan och kokade ihop allting hehe eller jag och my softade ju mest (a) Tilda kom lagom till maten och sen låg vi på mysans rum ett tag, jag och tilda kraffsade bort skinn från lovisas rygg heh fräscht vi vet, men kul! oja. stackars my :( jag, lovisa hannah och tilda tog 23:05 bussen hem och träffade david och olivia på 410. Åkte hem till Tilda och va där till halv 1. dampa typ sönder :) nu ska jag duscha och sen drar jag in till stan och fikar med tjejerna! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0