Midsommar Getterö 2010

Nu är jag hemma! har varit 4 härliga dagar i skärgården. Har för det mesta bara legat och latat mig och haft det bra, ett minus med skärgården är väl att det knappt finns ngn täckning alls där..


Hannah bakade allt möjligt från tårtor till chokladbollar, muums

Vi gjorde iårdning oss för midsommar firandet ute på Ämtö.

hängde lite i hammocken.

Sedan tog vi båtarna över till Ämtö.


Vårat första "offentliga" midsommarfirande.. kändes lite wierd, heh


sedan bar det av hemmåt för massor med mat&sång! heheh

Dagen efter tog vi båten till Fyrudden där vi köpte glass.

Jag..läste..väldigt..mycket..

Vi firade Milton som fyllde två för några veckor sedan.

Sedan blev det sol&bad.
Och på kvällen/natten satt jag, olivia och Claudia och kollade på The ring 1 och 2 och fyfan vad jag sov dåligt den natten! :')


Kommentarer
Postat av: loco

sjukt snygg på bild nr 3!!! håreeet<33

2010-06-28 @ 12:44:53
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0