Avslutning 2010

Gårdagen började med depp och tårar i enebykyrka. Sista gången 9d2 var tillsammans? fyfan vill verkligen inte tänka så.. och gud va jag grät igår. Dirr efter avslutningen fick vi betygen som jag är riktigt nöjd med! :) sen gick jag bella jenny och olivia hem till bella och fixa oss lite så kom jopsi också, vi gick till spånkan och mötte frida och malin och åkte in till stan där studenterna var i full gång! hehe käkade jätte god mat på poseidon, souvlaki med pomme och tzatsiki (a) efter middagen fick vi skjuts hem och så började vi städa och fixa lite. Sen blev det ferre, fy fan vilket drag det va!! haha. och snacka om att jag inte hinner packa idag, måste stäääda. ni är bäst.



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar er<3

2010-06-11 @ 18:24:27
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/
Postat av: jenny

bäääst <3

2010-06-11 @ 19:12:39
URL: http://twoisbetterthanone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0