you made my day

jaha, då har man varit på ebersteinska också och prövat på NSSP och de va inget för mig. massa No och matte bara och ae skolan va sunkig. höhö de får nog bli kunskap känner jag! och imorgon är det pröva på dag där, ja ser fram emot det måste jag säga :) skön vecka med typ inget plugg i skolan tycker jag och idag fick jag se hur min uppgift om rika och fattiga länder blev, ohja jag är mkt nöjd

efter eber så tog jag och jenny en fika och sen kom mammsi och hämtade oss.


puss på jenny


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dej carro :*

2010-01-21 @ 16:37:08
Postat av: sophia

haha,carro då! eber är jätte bra :D

2010-01-21 @ 19:00:05
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0