frågestund slut

okej frågestunden är slut, tror det är första och sista gången. det här gick inge bra (a)  SKÄRPNING!

Svar till: olvan0

Vilken jäkla skola ska du ta!?!?!?
vill du ha pojkvän nu?

Svar: asså de är svårt, men nu har jag bestämt mig för kunskap (tror jag) haha.
klart alla vill ha en kille o mysa med (;

Svar till: Nirmela

Cola eller pepsi?


Svar: cola lätt!

Svar till: anonym? Huhuu

Är lovisa bäst i världen?


Svar: amen de är ta mej fan klart!

Svar till: Lovisa

Vill du börja på kunskap med mig? Om jag ska gå alltså.. =)


Svar: klart jag vill gå med dig bby

Svar till: Sanna

Du hakar väll på peace and love i sommar?


Svar: hmm, osäker. Men vill jätte gärna!

Svar till: ?

Hört att du samlar kapsyler, stämmer de?


Svar: du har tyvärr fel..

Svar till: Marie!

Vad är din bästa modetidning?


Svar: Elle och Sofis mode (a)

Svar till: Anonym

Tio saker man måste ha i sin garderob 2010?
Säg tre band du lyssnar på mest?


Svar: oj tio saker! Haha man mååste ha ett par jeansshorts! Massor av vitt och massor av blommigt! :)  jag lyssnar på olika band, just nu mest you me at six, band of hourses och cute is what we aim for.

Svar till: anonym

Har du kille?


Svar: nej

Svar till: ..

Hej! Jag har samma tröja som du på mellanbilden på din header, men vad ska man ha till? :O


Svar: haha jag använder min till oversize tröjor och tights, kan ha jeans till också. Använder den ofta den är
skön! :)

svar till: Olivia C

vilka bloggar läser du? ;D 

svar: jag läser mest colorelle.se, karinbylund.blogg.se och metrobloggen.se/niotillfem är ju även en bevakare av din! oclaar.blogg.se ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0