ÅRETS RESUMÈ

JANUARI

de första månaderna av året bestod mestadels av sjuka kvällar med de bästa grapparna..
FEBRUARI

och även en jävla mycket fest, framförallt maskeradferren hos martin..
MARS

det började nalkas vår, fast själv tyckte jag bara att det blev kallare och kallare..

perfekt väder för skidåkning i Säfsen, vi drog med oss hela släkten..

jag olivia och lojsan hängde för det mesta i Finspång/grosvad..

senare marsmånad var det dags för spexfoto och mitt kära 9d2 var indianer och greker...
APRIL

det blev vår, snön smällte, jag blev kär och vi var ute för det mesta..

valborg firades i en limousine tillsammans med grapparna och brudarna, helt underbart...
MAJ

i maj började sommaren slå ut, vi fotade mycket, levde livet och just den här dagen mådde jag sådär überbra.

våren bestod ju för det mesta av sköna med ändå kalla grillkvällar uppe på något fint berg med massa fint folk..

men även väldigt mycket cyklande..

i slutet av maj åkte fina 9d2 tsm med 9a på vår efterlängtade klassresa till Göteborg..
JUNI

nu kände man verkligen sommarkänslan, avslutningsmiddagen väckte många känslor..

några dagar senare tog vi farväl av 9d2, finaste 9d2. alla fina minnen, saknar allt ngt fruktansvärt..

det blev midsommar som i år firades på Emtö/getterö tsm med släkten..

några dagar efter avslutningen stack lovisa, jag och olivia ner till PORTUGAL med släkten. det allra bästa minnet av 2010..
JULI

i julimånad kom vår kära david ejnar på besök, det blev parkhäng och åka bil..

bästa festen på hela året, hemma hos lovisa med de bästa vännerna, sjukaste natten..

i mitten av juli åkte familjen till stugan i Finland..

när vi kom hem såg vi Oskar Linnros på munken tsm med goda finspångs vänner...

slutet av månaden spenderades i Västervik/lysingsbadet med lovisa. helt jävla amazing..
AUGUSTI
sommarlovet avslutades med en resa till huvudstaden för att se bästa ALL TIME LOW tsm med finaste tjejerna..
 
jag började på kunskapsgymnasiet i fina 1:6 och träffade många nya vänner..
SEPTEMBER

i september var det insparksfest för oss ettor på kunskap, slutade dock lite tråkigt för mig som satt utanför hela kvällen..
OKTOBER

löven blev gula och hösten kom, vi på kunskap spenderade en vecka i Gamleby, vi hade det jätte bra..
NOVEMBER

i november hade vi vårat första lov på kunskap, jag var redan slut som människa vid detta lag..
DECEMBER

julavslutning, höstterminen avklarad och den gick väldigt snabbt måste jag säga..

vi firade bästa lovisa som fyllde 16 år..

sedan var det dags för julafton, tomten, julklappar etc, bästa julen på länge..
Nu är det bara två dagar kvar av 2010, det här året har varit det bästa, har aldrig kännt mig mer levande, har aldrig varit så kär, har aldrig kännt mig så lycklig som detta år. Jag hoppas att 2011 blir ännu bättre..
VINTER 2010: jag var en glad, partysugen tjej som gick i 9an på enebyskolan..
VÅR 2010: Jag blev så kär, mådde så bra, det bubblade av lycka inom mig hela våren..
SOMMAR 2010: Jag var kärare än någonsin, levde livet, badade, solade sönder och njöt av portugal..
HÖST 2010: jag började på gymnasiet, kunskap tog nästan kål på mig, många tårar men ändå samma glada carro..
JUL 2010: Deppiga dagar, känns som att året gått från bättre&bättre till sämre&sämre, julen var iaf underbar..

 


Kommentarer
Postat av: lovisa

helt awsome<33

2010-12-29 @ 13:40:04
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sluta aldrig le. det passar dig.

2010-12-29 @ 13:58:02
URL: http://corneliabeijendorf.blogg.se/
Postat av: julia

superhärliga bilder, vilket år du verkar ha haft! :D



gillar din blogg, toppenbra!

2010-12-29 @ 20:13:08
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0