Mina fina julklappar

jag har nog aldrig varit så nöjd med mina julklappar förut. skrämmande hur mkt pengar det blev sammanlagt måste jag säga.. det här året blev det galet mycket klappar till alla!

smink +sminkväska från favoriten Clinique, fick även en rengöringskräm och en till mascara från samma märke..

typ en av de finaste klapparna, vampire weekends första LP + ett korsörhänge från fancy friday, allt från olivia...

presentkort från kicks, monki och ginatricot...

bodyshops nya "lemon"set med krämer och duschgrejer etc...

min och olivias fina kameraväska från NIKON heh...
+lite saker jag inte fick ngt bra kort på, 700kr i handen, locktång från braun, ett halsband och våran finaste NIKON D3100 överlycklig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0