I bottled up my holywood

hemma från underbara Stockholm! All time low va helt jävla amazing, köade i 8 timmar.. helt plötsligt kommer Alex ut från entrén och går ner mot kön, vi fick typ panik sprang dit. Så får jag en kram av honom, "nice to meet you sweet" haha, galet. heh och lyckades hamna längst fram där inne. jag höll på o dö helt seriöst, vilket jävla tryck och ingen luft fanns det heller. varmt som in i helvete! höll på o svimma, klarade av o stå längst fram hela förbandet Early to bed och tre av all time low's låtar. Svetten bara rann, har aldrig varit så svettig.. haha! håret låg i typ stora tover. Sen hamnade vi på sidan, där man såg jävligt bra och där stod vi, galna som fan, sjöng och njöt. haha! gaah vill se dom igen.. världens bästa dag liksom. Köpte med oss en varsin bandtisha också! Sen fick vi skjuts hem till Sofie. Kollade på kyrkogårdsön haha, men jag och mysan somnade typ dirr. Imorse var vi döda, sega som fan, kändes som om ja blivit misshandlad.. och vid halv 2 tog vi tuben till city och gick runt i 5 timmar, köpte mig en LP-skiva med bästa Vampire Weekend på Urban outfitters. typ bästa köpet (a) , en plånka i skin från monki och lite småprylar, hittade typ inget där. gick runt i högklackat hela dagen också, mina fötter är aj nu :( låg o halvsov på bussen hem med all time low i öronen :') nu ska jag soova. puss


Kommentarer
Postat av: sofia

vart i stockholm var det? :) och så himla nice det måste ha varit!

2010-08-18 @ 10:26:51
URL: http://sofiiaelgstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0