lat dag

18.28
Idag har det varit en slapp-söndag! 
och jag är lite halv hes, vad kan det bero på? haha
vid 2 kom Laila hit, fikade lite och sen gjorde jag klart
So uppgiften om vietnamkriget. och jag är nöjdnöjd!!
men usch har endå kvar franska provet.. känner på mig att de kmr va dö svårt.
men aja. igår var det nice iaf! va ju som sagt hos Elin med brudarna :*
kollade film och körde singstar "tappa rösten" och Buzz. och ohjaaa va josca är bäääst !
haha. kom hem vi 24.00 och kollade tv.

nu är det dags för mig o röra lite på miiig tkr jaa.
ska köra youga i 60 minuter !! höhö
och imorgon ska man eventuellt spela in musikvideon med grabzen och sen
sola med lovisa.  


jesse var för snygg för att visas .


Kommentarer
Postat av: Nirmela svarar

MR BEAN I MITT HJÄRTA

så jävla dåligt & då blir de kul. :D

2009-10-11 @ 20:45:39
URL: http://chuuklad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0