dont break theese chains

idag vaknade man klockan 9 och fixade sig lite, sen kom kusinen klockan halv 11.
satt vid datorn och hitta på lite saker. sen blev det sims för hela slanten, har ju faktiskt
inte spelat det på över 4 månader!  hehe.  klockan 4 skjussade pappa in mig&olivia
till stan, där mötte vi sanna&josefine. träffade sanna första gången på nästan 2 månader!!
de va kuuul. vi gick runt igenom hela stan för att hitta bästa David ejnar.
efter 30 minuters vandring beslöt vi oss för att ringa honom , haha
då gick vi och mötte honom under kupolen. han är ju för bäääst!
hjälpte honom att skaffa kunder till hans marabou reklam.
fick låna hans jacka, och rida på davids rygg. dä ni ! :D 
muhuu och sen gick jag och olivia runt lite i butikerna. köpte äntligen mitt fina halsband.
och strumpbyxorna från monki. (som gick sönder så fort jag kom hem) .
sen började det att spöregna såklart så ja va tvungen att "Nöd" köpa ett paraflax på H&M.
kostade bara 79kr. billigt och snyggt. :)   sen tog vi 17.30 bussen hem.


halsband med olika kedjor, H&M .


har precis ätit pizza med familjen.  imorgon kmr ngra släktingar hit
och grillar. sen blir det nog eneby.    puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt de långa peace halsbandet ?:)

2009-07-31 @ 21:33:07
Postat av: cfelicia.blogg.se

det långa peace halsbandet är min systers.

hon köpte det på Bik bok för ca ´2 månader sedan :)

2009-08-02 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0