171209

16:25
helt sjukt, det känns som om det redan är lov ju!
idag vaknade man 08.00 av snooze och sen upp o duscha
på vägen till bussen var det snöstorm (som vanligt) usch jag spyr på det!frös benen av mig.
tog 10.06 bussen in till resecetrum med jenny, olivia och lovisa
bytte buss och åkte till konstmuséet där våra klasser skulle va.
kom lite för sent dock :p   haha kollade på bio-bröllopsfotografen
den var riktigt bra!  efter bion tog jag och ngra brudar en liten runda på stan.
måste få mina pengar snart annars blir det fan inga julklappar! :o
haha, åkte hem med lovisa vid 2.  kom hem och sooov.
nä usch va trött jag är, nu får ja fan ta o bli lite på allerten!
ska väl till lovisa ikväll tror ja skriver mer senare .  puss

lite musik


30 seconds to mars - kings and queens

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snöstorm låter inte så skoj du, speciellt inte när man inte har en jacka som värmer, och nej har inte hittat någon, får nöja mig med en skidjacka, men fleecetröja under istället för i år, hur går din jack jakt?

2009-12-17 @ 17:44:47
URL: http://tinyfattony.blogg.se/
Postat av: mia

hoppas man får lite pengar i julklapp :D

2009-12-20 @ 14:47:21
URL: http://miaelinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0