1 day left

11:09
gud, imorgon är det julafton! det här året har gått så obeskrivligt snabbt. känns som om det var igår jag var i Säfsen och åkte skidor. måste nog göra en uppdatering snart om året som varit, ett litet bildspel :)
idag är det STÄDDAG för min del, måste städa mitt rum och i uterummet för imorgon kommer ca 25 pers och då måste det självklart se snyggt ut här hemma! nyss åkte mamma in till stan, hon ska köpa julklappar till mig och Olivia hehe. ikväll ska man duka och sånt där till julafton för imorgon hinner inte vi det, ska iväg dö tidigt till Finspång och äta frukost med andra släktingar. japp snacka om att jag är taggad för imorgon!
och ännu mer tagg inför nyår som kommer bli bäst. 
igår blev det myskväll med Lovisa och Tilda hemma hos mig. kollade på Fritt Vilt - kallt byte. bästa filmen jag lovar, måste ses! dom stack hem vid 24.00 om inte senare :)    
nä nu ska jag dra fram dammsugaren och städa i ngra timmar pussarrr

Vad ska ni göra på nyår? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0