trevlig helg!

jao taskig uppdatdering hej.
kanske kan bero på att jag är fullt uppe med att flytta ut mitt rum.
iaf, fredagen spenderades med alice och jenny. åkte in till stan och tog
spånkan till eber, kollade på utebion. yesman,  den var ju braa !
träffade även lovisa, my & tilda där. sen kom även elin & några
och senare sofie sophia och emelie :) riktigt kul att träffa några som man inte träffat
på hela lovet ! sen efter det blev det hem.

lördagen var en toppen kväll ! måste bara göras om.
träffade först martin&pett en snabbis och sen blev det eneby med Jenny&Alice.
gick hem till affe, där vare röj haha. ritkigt nice!  sen tog vi bussen hem
och träffade lovisa.  gick hem och hade lite afterpartty hemma hos mig&olivia.
haha. de va så jäkla bäst. vid 2 tror ja så följde vi Alice hem.
sen vid typ 4 skulle vi sova men de gick juh inte hehe. så vi satt vakna till klockan 05.00
och sen vaknade jag nästa dag av att ngn hade ställt in alarm på min mobil klockan halv 10.
så ja var ju inte lite trött -.-  ja hoppa in i duschen och fixade mig och vid 12.00 vaknade
resten av gänget .  när jenny och lojsan gått hem bestämde vi oss för att rensa ur alla garderober.
och fick bort en hel del faktist!  och hitttade en massa snyggt från mammas som är mitt nu . (hehe)
vid 18.00 var det match mellan svärtinge - eneby och det får man ju inte missa.
de blev 1-1.  alltså är svärtinge fortfarande bättre ;)
efter matchen gick kajsa jag och Lovisa hem till mig och softade lite.
efter ett tag kom även  nisse affe, pett och tobbe en stund och drog typ dirr
då kom jenny&alice kollade lite på tv och sen american pie.
vid 10 drog alla hemmåt.  
tack för en trevlig helg! :)

                                       i väntan på bussen


här har vi viktor&jenny,  sötaste paret (:

känner att det blev väldigt mkt text .  *host

Kommentarer
Postat av: OLVANO1

bästa

2009-08-21 @ 19:28:02
URL: http://oliviakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0