in and out of love




igår kom josefine vid 12, och jag var knappast klar.  haha!
kollade lite bloggar och hade kul.  Tom jones. xd
sen åt vi lite. sen blev det typ filmkväll. kollade först på
17 again, bästa filmen . bästa zac efron. <3
sen blev det chill ett tag och sen fredag den 13.  typ alla tycker den
är extremt läskig. men de gick ju så snabbt allting. lixom "hör ett ljud, SMACK
så har man ett svärd i huvet, död". sen nästa, nästa o.s.v
men den va ju rätt bra.


sen gick vi till rummet och josse somnade, medan jag och olivia satt uppe till halv 3 vid
datan. haha,  sen somna vi.  HAHA så kommer olivia vid typ 3 och ruskar på jesses fötter
och frågar oss om vi inte kan sova i hennes säng ist?  haha. vi ba men käften och sov .
hon typ stod kvar där i en halv timmma och bara glodde på oss. dö läskig :o
vi vakna sent, halv 11 och så åt vi frukost. toast och sen ut och springa runt i nedre svärtinge.
huhu. snacka om jobbigt.  men vi fick oss vår träning! 
nu ska jag städa lite och sen fixa lite i min garderob. hejs

Kommentarer
Postat av: olivia

bästa vi

2009-08-11 @ 16:10:33
URL: http://oliviakatarina.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; i know sexy <3



lalal, instämmer med oliven ;) mjaou

2009-08-11 @ 18:07:19
URL: http://jesseforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0