Lägesuppdatering

Hello world, this is me. Lyfe should be fun 4 every1 
Cha cha bloggen!!! Carran här. 
Tänkte, fan jag har inte skrivit här på alldeles för länge så här kommer nu en liten lägeskoll på vart jag befinner mig just nu. 
 
OBS!OBS! detta inlägg är enbart för mig själv (och kanske några andra) 
Jag kom precis hem från ett superskönt spinningpass på Friskis&Svettis, alltså jag ÄLSKAR spinningpassen på onsdagar<33 
Cyklade så att det brände i lår och rumpa och nu är jag faktiskt... FULL AV ENERGI!! 
Imorgon ska jag skriva färdigt min b-uppsats i Genusvetenskapligt arbete. That's right bitches, jag läser andra terminen nu och det äger.
I höst kommer jag förmodligen att läsa ett kandidatprogram i Mångfaldsstudier tillsammans med en person som gör SU till den bästaste skolan. 
Mina favvisar i skolan<3 Natan & Sillendillen med Butler<3
Jag på första maj i mitt esse, skoja xD men de va kul
Marran fick äran att hålla fanan i tåget:P
Petter, glammig en bra kväll i februari när vi dansade under jorden.
Jennys ben:P, David, Klara, Olivia och Ludvig en fab sommardag på Reimersholme.
Lojsan & Hilda på sunkhäng hemma hos Lojsan och Corre i Nörge. 
Clara Olivia Loppan och Tessi på Arbis<3
Me n ma babe när vi kände oss snygga och fräscha.
Jag och Olivia på hennes inflyttningsfest på St:Eriksplan. Hon har verkligen förgyllt ma lyfe i STHLM<3
Så mycket mys med mina klassisar!!! Här Amalia och Sillen på Internationella kvinnodagen<3
Olivia och Myrtle dagen jag bestämde mig för spiral och fick veta att min farfar hade dött.. 
Bästi och jag vid ett blommande träd i Malmö<3
Bakfulla i Kungsträdgården på körsbärsblommans dag!
Avslutar bildspelet med en bild på mig när jag kände mig SÅ SNYGG!!!!!
 
Sedan sist har jag: 
1. Saknat Asien och velat åka till Tokyo
2. Ätit fett god mat (mest på Shanti)
3. Flyttat till en stor och fin tvåa i Bromma
4. Saknat att bo i Södra Stockholm (eller bara Sockenplan</3) 
5. Ätit chilli cheese efter typ varje utekväll 
6. Badat överallt i Stockholm under sommaren 2016 (det var senast jag skrev på bloggen)
7. Lyssnat på De dödas röster P3-serie, fastnat och lyssnat två gånger till
8. Jobbat heltid juli och augusti på Zara drottninggatan
9. Dansat på Arbis hemma i Norrköping 
10. Varit på roadtrip till Göteborg med Lovisa och Olivia<3 Var på Liseberg i 11 timmar och dansade på Yaki Da
12. Läst Genusvetenskap 1 på Stockholms Universitet och älskat varenda minut
13. Varit barnvakt på ett bröllop
14. Skaffat nya fina vänner<33
15. Sett Justin fucking Bieber på Telenor Arena, han var deppig och mimade 
16. Spenderat orimligt mycket tid på tysta delen av biblioteket
17. Pluggat på caféer med Sofia och Sillen<3
18. Haft middagar hos bästa vänner och syskon
19. Varit kattvakt åt världens sötaste katter
20. Fyllt 22 och blivit överraskad av fina vänner i Abrahamsberg<3
21. Fått A i Genus 1!!!!!
22. Varit på efterlängtat återbesök i Oslo och hängt med Lovisa och Hilda
23. Köpt julklappar och slagit in dom fint för första gången någonsin typ?
24. Firat jul (AAAH SJUKT, blev till och med nr 24!!) och firat juldagen på Arbis i NKPG
25. Firat nyår i Lagerlunda med världens finaste vänner!!! 
26. Besökt Dalarna med Martin, det var ett vinterland och vi klappade kor, gjorde sill och åt lussekatter
27. Ätit min första semlewrap (SVINGOTT)
28. Vart i Köpenhamn och Malmö och älskat det, samtidigt hatat det
29. Hängt extremt mycket på Hirschenkeller???
30. Varit med om ett terrordåd (på håll tack och lov). Var i Malmö och var megarädd över mina vänner och martin<3
31. Blivit superbajsglad pga LOVISA HAR FLYTTAT HIT<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0