Asien 23022016

Nu sitter vi på bussen som tar oss mot Arlanda. 
Väskan väger 10 kg och hälften är väl mediciner. Lol. 
I fredags (fucking 4 dagar innan resan) läste jag att min adrenalinspruta inte tål värme över 25 grader. 
Så hela helgen i princip har jag likt en diabetiker försökt få tag i en insulinväska att förvara dom i. 
Allt löste sig dock i sista sekund... Känner mig förväntansfull men samtidigt livrädd. 
Det här känns så otroligt spontant och crazy, och det är väl bra antar jag. 

Tessi sitter bredvid mig i jeans, dom ryker nog så fort vi landat hehe. Själv ser jag ut som en osäker orienterare i träningstights och en gammal löpartröja.
Frös nästan ihjäl i väntan på bussen då det var 4 minusgrader imorse... 

Den enda vi saknar nu är Simon som ligger och latar sig i Stockholm för tillfället. 
Får inte ihop tiden det tar att åka till Arlanda från Nkpg...
Hur kan det ta 2 och en halv timme upp? 
Aja, nu ska jag lyssna på en läskig p3-dokumentär och försöka hålla mig vaken. 
Planet lyfter vid 3 i eftermiddag, och vi landar inte i Bangkok förrän 02 svensk tid. Herre
Tack & lov att vi flyger direkt!!! Inga byten<3 
Vi hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0