En födelsedagsfest och en väldigt bra serie.

Yo yo babes
Igår efter jobbet sprang jag snabbt hem i den bitande jävla kylan för att sedan ta trikken till Lökka och hem till Tessi Clara och Louise.
Väl där var redan Lovisa på plats och maten i full gång med att lagas. Vi åt pasta med 30-kronors kyckling (WHAAT!??) och drack bubbel.
Efter det gick vi vidare mot Töyen och hem till Philip som hade födelsedagsfest. 
Lägenheten var proppad till max, det satt små skaror av människor i alla rum och vrår. Vi dansade till skitmusik och bondade med onyktra danskar. Hånglade, pratade strunt och drack bål på bounty och hallon. <3
Har precis plöjt igenom 3 avsnitt Game of thrones och väntar nu på säsong fem. Alltså seriöst, den här serien
(oavsett hur mycket vidriga män/kvinnoförnedrande kommentarer) delar första plats på bästa serierna ever made. (med breaking bad).
Me efter att jag sett the last episodes of GoT season 3 <//33 Var förstörd, ville dö. 
En lång eftermiddag på Espresso House i St. Hanshaugen (ligger typ på andra sidan gatan). löv<3
I förrgår bokade jag min semester. Åker till Norrköping och stannar 3 dagar för att sedan ta tåget vidare mot Stockholm och Martin. 
Vi ska gå på Sonar och hångeldansa till Jamie XX <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0