Vårpromenader och att somna till Enya.

Idag är en ledig dag.
Solen skiner och jag har gått små vårpromenader runt Pilestredet. 
Jag älskar det här stället.
Lite saker (snarare serier & musik) jag är beroende av nu:
Gossip Girl. Fantastisk serie som uppfyller alla krav på smörigt tonnårsdrama <3
ps. googla aldrig upp bilder från serier som redan är avslutade (SPOILER ALERT) börjar typ tjuta nu.
Att somna till Enya. Alltså queen of Ireland. Passar till: när man ska nattas, ett svettigt/djupt yogapass,
massagetåg med en god vän, en lång tågresa alt. efter en kväll av maniskt tittande på hela Sagan om ringen trilogin. 
Här har ni ett par klassiker: Boadicea May It Be Only Time Orinoco Flow 
Den här låten. 
White Lies – E.S.T.
Scissor Sisters.
"Amerikansk popgrupp med tydliga influenser av New Yorks gayklubbkultur". 
OCH JAG ÄLSKART (speciellt Jake Shears, jag menar KOLLA PÅ HONOM)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0