Sunkiga hemmafester, mojitosöndag och Sverigevisit.

Nu har jag och Lovisa bott här i snart 5 månader. Tiden går så otroligt snabbt här, i Oslo händer det saker hela tiden!
Sedan sist har jag:
-Varit i Paris med en del av min släkt på mammas sida. Vi bodde alldeles intill Basilique St. Augustin 
och hade gångavstånd till Champs-Élysées och Triumfbågen. Åt dyr fransk mat och såg allt jag inte hann med att se senaste visiten.
Den perfekta "turist-resan" helt enkelt. Åh jag älskar Paris <3
-Varit på sunkiga, helt fantastiska hemmafester med insparkade toalettdörrar, finfolk och mängder av hemmagjort vin.
-Haft finbesök en långhelg av 2 gutter från Katrinheholm.
Vi gick på Petters release av sin fotobok här i Oslo, drack vin, hängde i parker och tittade på skräckfilm.
-Haft min syster och hennes pojkvän över på en kortvisit. De stannade över 17:e maj (KAOS). 
Jag jobbade denna dag och skramlade ihop över 50.000 i dagskassan.
Hela Oslo var klätt i norska färger och alla (Ja, ALLA) norrmän/kvinnor drack skumpa i sina folkdressar. 
När jag slutat jobba gick jag hem för att snabbt smida om till festklädnad. Vi gick på nationaldagsfirande i Sofienbergsparken och det var bäst.
-Ätit sushi varje dag.
-Druckit Oreo-shakes (så jävla gott) och ätit för många gratis-wraps på Lovisas jobb.
-Varit i Sverige över Kristi himmelfärd. Åt mammas mat <3, körde bil och åt remmar på marknad i spöregn. 
-Parkhängt.
-Solat.
-Haft mojito-söndag med Thea & Nils på deras balkong. 
Om 9 dagar åker jag hem till Norrköping och om 10 dagar ser jag & min syster One Direction. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0