Gott nytt år!

Såhär såg jag ut igår. I blå polo-klänning och pampiga örhängen som jag fyndat på mellandagsrean. 
Var bjuden på Gatsby-fest och tassade omkring med en svart boa så länge den höll.
När klockan blivit fem kom Lovisa i glittrig vintageklänning. Det skulle lockas hår!
och så dök Therese upp 30 minuter senare. Vi fixade och trixade med allt mellan hår, smink och mat. 
Tillsist anslöt sig även Clara och Louise till festligheterna. 
Här kunde man göra drinkar om man ville. Eller äta snittar med pepparrot och hamburgerkött. 
Sedan var det dags att äta för då var Oscar och Olivia klara med nyårsmiddagen. 
Jon knackade på! Vi spelade galenpanna och åt pannacotta.
Här är min kusin Emma som gärna ville vara med och så Oscar som var Markoolio.
Lovisa var Vladimir Putin.
Louise var John Travolta.
och jag fick en busenkel, Adolf Hitler... Så jag fick inte vara med efter andra rundan. Var nöjd ändå.
Så blev klockan kvart över tio och vi skyndade oss upp till Tilda för att fira in det nya året
tillsammans med 60 andra glada och galna människor. Nu är jag redo för 2014. 

Kommentarer
Postat av: loco

lägg upp litte pics på fejjan då. annars kommer jag aldrig se dom här bilderna igen:P

2014-01-01 @ 23:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0