Vad man gör i Oslo.

Bild 1. Jag och Lovisa på vår lilla upptäcksfärd förra månaden. Här på Akrobaten som är en asfrän bro över Oslo sentralstation.
Bild 2. Ibland dricker vi vardagsöl på Mona Lisas (heta) uteservering. 
Här drack vi vin, åt räkor och aioli och slötittade på långfilm med Daniel Craig. 
En dag kom min syster och hälsade på, i ny frippa. Hon ser ut som mig nu. Här på promenad genom Vigelandsparken.
Hilda skulle fylla 20 och alla ville vara med. Emmy åkte hela vägen från Norrköping, Jon från Båstad och Felix från Lund.
Alltså hjärta på den här bilden!
Vi hängde lite på Aker Brygge och drack varma drycker, för i början av mars var det fortfarande väldigt kallt i Oslo.
Här är jag och Olivia efter den perfekta födelsedagsfesten. Lite slitna.
och nu hoppade vi en hel månad framåt. I söndags, alltså sista mars, var det strålande sol över Tjuvholmen 
och vi samlades på en av bryggorna för att prata lite om helgens bravader (i vanlig ordning). Älskar det här!
Dock vill jag inflika med att två timmar efter att denna bild knäpptes gick jag sönder på mitt hektiska idiot-jobb. 

Kommentarer
Postat av: loco

Det är copyright på dom där bilderna:P mvh fotografen

2014-04-03 @ 18:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0