Måndagslista.

Hur ser din skrivbordsbild ut?

En (assnygg) Liam Payne. Ska nog gifta mig med honom. 

Din senaste photo booth-bild.

Jag har inte använt min cam på ett år och 5 månader. Hade slingat ljusbrunt och platt hår. Älskade rosetter.

 

Det tråkigaste som hänt dig i år.

Det är aldrig kul att avsluta ett långt förhållande.

 

Det bästa som hänt i år.

När jag spontansökte jobb på Ninas café som ligger 5 minuter från mitt hus och fick det!

Eller när jag, Lovisa och Filip åkte ner till Emmabodafestivalen, trängdes i ett tält och hängde med de bästaste människorna. 

 

Tre senaste sms.

"Tack för senast, det var jättekul!" - från min lillkusin om torsdagen när vi såg This is us på bio. 

"Vi kan köra poweryoga och tabata senare idag" - Min lata syster som inte orkade åka till gymmet.

"... Det löser sig sen;)" - Ett halvt sms från Lovisa om en hemlig sak.  

 

Nuvarande beroende:

Musik: One Direction, nästan läskigt. 

Tv-serie: Pretty Little Liars. Har bara 5 avsnitt kvar av fjärde säsongen.
Kläder: Min jeansjacka och kjol med strumpbyxor, kallt nu ju. 
Mat: Krispiga majsbröd med smör. och öl

Ett jobb du aldrig kan ha.

Antagligen typ byggingenjör. Eller, ingenting är omöjligt. 

 

 Något du inte gillar hos andra.

Jag spyr på folk som drar så otroligt dumma kommentarer som typ

"va? så en tjej gjorde det? haha! Trodde bara killar gjorde så, så himla grabbigt!". blä

 

 En dålig sida med dig själv.

Ser ofta det negativa med saker & ting innan jag börjar reflektera över det som faktiskt är/var/kommer bli bra.

En maträtt du är sugen på just nu.

Vill ha Risonipasta med sparris, rädisor och räkor. 

 

 Helgplaner?

Jag och Lovisa ska ta tåget till Sofie i Stockholm och dricka öl, hänga och carpa dagarna så jävla hårt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0