Öl i Kroatien, dans till morgonkvist och körkortsteori.

Har varit i Kroatien med mina babes och druckit öl, billig (asstark) Mojito och för många Redbull vodka. 
Solat/badat sönder och dansat på beach club till sju på morgonen med bl.a. dessa Italian beauties.
Den 13:e Augusti åkte jag morsan & Ollan tvärs igenom Kroatien för att se ROBBIE WILLIAMS i Zagreb. 
Det absolut bästa jag varit med om, vilken jävla känsla, så jävla stort och han är så jävla snygg & bäst.<3
Så har jag ju varit ute och dansat här hemma i Norrpan också, dansat och kramats med en "soon-to-be gift man" i vip-hörnan.
varit helt crejsy helt enkelt, så re ska va. Här ser ni också Tessibabe som lämnade mig här om dagen för grannlandet, miss u<3
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Okej, jag lever livet. Därför har jag inte tid att skriva här. 
Mår så otroligt jävla bra och är allmänt peppad på livet. Saknar gymnasiet massor, men vill inte plugga. 
Istället gör jag mackor, diskar och snackar med raggare och pensionärer på Ninas café. 
Älskart! börjar klockan 10 i stort sätt varje dag. Att cykla till jobbet tar mig ungefär 5 minuter max och mina 3 arbetskamrater är så jävla bäst.
Annars har jag tagit tag i det här med körkort (äntligen) och pluggar för fulla muggar.
På helgerna bränner jag pengar på blaskig öl och skämmer ut mig på Puls (finns ingen annanstans att gå). 
Snart börjar väl poppan igen (tack & lov!!!!!). Om två veckor åker jag och Lovisa till Stockholm & Soffe, vi ska ut o dansa:P
och om en månad åker jag och Lovisa till Norge där vi förhoppningsvis skaffar jobb och lägga. PEPPEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0