Pojkar

<33
Cillian Murphy
Hade inte tvekat en sekund om han ville hångla lite. Irländsk dialekt och fräknar <3
jim morrison
Jim Morrison 
Som jag sagt många gånger. Världens sexigaste man. 
Billy Zane
Billy Zane
Kolla in denna vackra skapelse. (Snyggast som John i Twin Peaks eller Hughie i Dead Calm) 
Luke Pritchard
Luke Pritchard 
Alltså lockarna!! och the brittish accent.
 Jude Law for AnOther Magazine A/W01 Shot by Helmut Newton
Jude Law
Tycker egentligen att sånt där med giftermål är löjligt. Men skulle det gälla honom...
Niels Schneider
Niels Schneider
Alltså, han pratar franska och har lockigt hår. 
Daniel Radcliffe 
Träffade en kopia av honom när jag var i England senast. Blev lite kär
Ryan Gosling
Jag hade!!!! hottest av the hottest typ. Alltså han i Drive, världsbäst.
Harry Styles
Han är britt och sjunger i One Direction, blir ju inte bättre. Ser honom i sommar!!!
Johnny Depp
Okej, solklart världens bästa och finaste man. 
Leonardo Dicaprio
Får gärna måla av mig varje dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0