Genom åren

Nu är det som ni kanske märkt på det numera röd/gul/orangea instaframflödet höst.
och jag fyller nitton om fjorton dagar. Väldigt onödig ålder som jag funderar på att inte ens fira. 
Ungefär såhär har det sett ut:
2009
Det här var alltså mitt vardagliga häng/vad jag gjorde på helgerna. 
hängde med de coola kidsen, "grabbarna i 9c" på Enebyskolan. 
Vi cyklade omkring på deras cyklar i Karlshov, lirade pingis hos Viktor och
hade filmkvällar och mörkkurragömma i Affes källare. åhh
Okej, tro det eller ej. Fjorre-Carran 2009. Nyblekta slingor och lädertights. 
2010
Hängde mest på hemmafester och med Sanna som hamnade i samma klass som mig 
på Kunskapsgymnasiet. 
Tillsammans med en kille som bodde 6 mil från mig. 
2011
Här köpte jag min favvosak. Min svarta basker som fortfarande är min favvosak.
Hängde som vanligt på hemmafester med mycket Zumbali och Regatta Bay. 
Så en vacker höstdag färgade jag håret mörkbrunt. tack o lov.
2012
Jag och olivia blev äntligen myndiga, firades med tårta och utgång på Poppan. 
Hängde mycket med denna grabb. 
Kortkort hår. 
2013
Nu är det 2013 och det ser ut ungefär såhär.

Kommentarer
Postat av: M

Men åh, hade nästan glömt ditt långa hår!
Det var väldigt fint det också dock :) vad har du för dig nu för tiden?

2013-10-16 @ 21:50:55
URL: http://awali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0