Emmabodafestivalen 2013

Jag Filip och Lovisa åkte ner dagen innan och anslöt oss till vårt älskade Fittkamp 2.0. 
Här bodde vi sju brudar med en kille. Campet blev till något av en mötesplats för halva emmaboda (typ).
Jag och min vapendragare utanför vår enkla boning. 
Hängde mest med bla. dessa härliga människor. 
Drack sjunollor och alldeles för för varmt vin. 
På dagarna tog vi taxin till "stan" där vi handlade nudelwook och sallad. Alltså GODASTE mest värda på festival.
Vy från Fittkamp en vacker morgon. 
Stekande sol och svettiga festivalare. 
Lunchdags näst sista dagen. Jag och Lovisa duschade nästan varje dag, skönaste jag gjort. 
Den sista kvällen röktes det i vårt tält..
Försökte man hitta bästa lämpliga sittplats i skiten..
åts det väldigt mycket ostbågar...
aa, alltså vi kollade ju lite på banden också. Här är Lovisa fresh efter en fem timmar lång bussresa hem. 
ÅÅH EMMABODA <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0