Studentvecka.

Namn: Carolina Mis
Piercingar: Jag har hål i öronen. 
Tatueringar: Nej
Längd: Jag är 177 cm lång, inga klackar för mig inte.
Skostorlek: 40-41 och jag avskyr mina långa & smala fötter. 
Hårfärg: En väldigt mörk brun färg. 
Fräknar: Ja, får alltid fräknar på näsan när sommaren slår ut.
Motto: YOLO studentvecka nu fan. eller typ Live while we're young. :Pp
Kär? Nej det är jag inte.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jag vill väldigt gärna bo i London.
Tycker du att du är attraktiv? Nja.
Vilket schampo använder du? L'oreal Expert. Vitamino Color, skitbra.
Vilken parfym använder du? Warm Cotton från Clean. Låter det inte underbart? Varm bomull <3 
Vad är du rädd för? Feta spindlar. Mina mardrömmar om psykopater som iaktar mig i huset. (har kollat för mycket på Strangers)
Gillar du att tvätta? Helt ok fan.
Gillar du berg- och dalbanor? AA, var på tok för länge sedan jag åkte en.

Senaste…
Filmen du hyrde? The woman in black med Daniel Radcliffe. Gav en kalla kårar.
Filmen du köpte? American Graffiti & Fantastic Mr. Fox. 
Låten du hörde: Bastille - Pompeii
Låten du laddade ner? Jag är en bra människa. Har aldrig laddat ner en massa.
Personen du ringde? Therese om sovplats imorgon.
Personen som ringde dig? Therese hehe.
TV-program du såg? En plats på landet, dör lite på alla som köper pittoreska hus på den Engelska landsbygden.
Person du tänkte på? Meredith Grey i Grey's Anatomy. haha



Favorit…
Låt: I Would med One Direction. skoja, nä men finns massor. Något med The Cure. What goes around comes around, Timberlake
Sak att göra: Sitta i en park och dricka öl med fina vänner, bli rusig och dansa av sig på klubb en sommarkväll
Sport: Jag avskyr att sporta. Fast golf är ok.
Dryck: Minttu<3 nä, Hallonsoda ur glasflaska på Kuriosa.
Kläder: Svart, polo. kjol. basker.(låter asdjup)
Film: Titanic, The Great Gatsby, Django, The Beach, Drive <3
Bil: Dodge Challenger från 70-talet, ba för farsan har en.
Serie: Grey's Anatomy & Twin Peaks

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Det har hänt ett par gånger.
Gråtit över en flicka? Det också.
Ljugit för någon? Jarå.
Varit i slagsmål? Men Ollan, rediga fighter asso
Blivit arresterad? ae
Träffat någon från internet IRL? Träffade min första pojkvän via msn (fjortisvarning), träffade honom i Säfsen 2009. Han var tre år äldre än mig, en typisk fotbollskille från Viken med spretigt blont hår och billig herrparfym. 

Antal…
Gånger du varit kär? Tre gånger nu.
Gånger ditt hjärta brustit? En gång, eller alltså inte på riktigt :P
Hjärtan brustet på grund av dig? 
Tjejer du kysst? Ett par stycken kanske.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Typ 4 stycken kanske.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte.

Senaste…
Boken du läste? The Great Gatsby av F.Scott Fitzgerald (Var tvungen att läsa den igen).
Personen du fick e-mail av? Min franskalärare. 
Personen du fick brev av? Jesper.
Personen du fick sms av? Emmy om alkohol tills imorgon hehe
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår.
Saken du köpte? En flaska Explorer vodka. Studentveckan här kommer vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0