You like me, and i like it all. We like dancing and we look divine.

Klockan är alldeles strax ett och jag har varit hemma sedan kvart över elva. 
Jo på fredagar läser jag bara Samhäll 3 en timme, sedan är jag ledig resten av dagen. 
En alldeles ypperlig fredag måste jag säga. Jag har vadat i snö och 10 minusgrader och inte brytt mig en sekund
av det, för solen har stått högt på den ljusblå himlen från klockan nio imorse.
Min sista termin på kunskap ser ut såhär: 
Som vanligt fortsätter jag med mina stegkurser i franska 5 och engelska C.
De nya kurserna jag lagt till är Samhäll 3 blocket med Filosofi A, Psykologi A och Svenska C. 
och så går jag en så otroligt bra och fin kurs som heter Svenska fördjupning med kurserna litteraturvetenskap och litterär gestaltning.
Vi gör saker som att ge oss ut på upptäcksfärd och spionera/iakta människor och så lär vi oss kreativt skrivande. 
Igår fick jag slutbetyget mycket väl godkänt i Internationell ekonomi och jag kunde inte varit gladare. 
Om sextio dagar besöker jag och min franskagrupp Frankrike, så jävla bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0