Tjugo tretton.

Nu när det är nytt år och jorden inte alls gått under börjar jag tänka lite såhär...
Om 159 dagar springer jag ut från mitt kära gymnasium, rusig tillsammans med 120 glada och somriga studenter. 
Kan knappt förstå det, bara 90 hela skoldagar kvar sedan väntar framtiden (med risk för att låta klyschig). 
Det här ska jag göra 2013:
Gå på föreställningar på Dramaten. 
Besöka London igen. 
Besöka Paris med min franskagrupp. 
Åka ner till Emmabodafestivalen i en vecka. Köpte biljett för en vecka sedan, hiho!
Ta mitt efterlängtade körkort. 
Jobba massor på posten. 
Har ni några planer för i år? 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag ska också på emmaboda!

Svar: Kul!
Carolina Mis

2013-01-06 @ 19:35:46
Postat av: julia

fint!

2013-02-12 @ 09:26:18
URL: http://www.juliasvanqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0