Ska bo på internatskola i Frankrike.

Tja, försöker se häftig ut. Nu är det måndag och idag har det faktiskt varit plusgrader hela dagen.
Jag var ledig hela fördmiddagen och tog en rejäl sovmorgon. Det förtjänade jag såhär i efterhand då det gick så 
otroligt jävla bra för mig på franskaredovisningen i eftermiddags (knåpade ihop presentationen dagen innan:P).
Läste Extra Östergötland på bussen som varje morgon, där påstår man att våren kommer till Norrköping v. 13 YES!!
Lämnade en kopia på mitt pass till rektorn idag också. Nu bokar vi Frankrike gott folk, ska bo på internatskola två dagar. 
och så ska ja vandra i bergen i Remiremont, prata franska like a true utbytesstudent o ba leva livet på det franska viset. 
Sitter och letar biljetter till Paris också, hittade flygbiljetter för typ 200 spänn nyss. ja jävlar

Kommentarer
Postat av: elno

Grym t-shirt! Och grymma affischer. Hur får man tag i en vampire weekend affisch?!

Svar: tack så mycket!Oj, den har jag haft där i snart fyra år. Vet att man fick med affischen när man köpte LP:n på Vaxkupan i Norrköping, finns säkert att köpa i någon mysig skivbutik!
Carolina Mis

2013-02-08 @ 18:36:49
URL: http://elno.devote.se
Postat av: hanna

SNYGG!

Svar: DU är snygg Hanna!
Carolina Mis

2013-02-10 @ 20:22:35
URL: http://hannour.se
Postat av: Anna

Asså vilken perfekt bullig lugg och perfekt glittrig tröja!

Svar: ååh, tack så mycket finis!
Carolina Mis

2013-02-13 @ 18:22:12
URL: http://nkpgsindiedrottning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0