Emmaboda, Strindberg på Östgötateatern och dans i Värmekyrkan.

1. En gång innan nyårsafton var jag rik. Det firade jag med ett spontant biljettköp till Emmabodafestivalen 2013. 
2. Slog även till på denna underbara bok, läste ut den på tre dagar dock, kändes väl sådär.
1. Såhär såg jag ut sista helgen på jullovet, med mitt favorithalsband som jag hittat på Hela Människan. 
2. Dagen efter gick jag och Jesper till Östgötateatern för att se Pelikanen av Strindberg. Det var min julklapp. Den var häftig. 
1. En dag åt jag mammas otroligt goda och gröna ärtsoppa med pepparrotsgrädde. eh gott!
2. En annan dag åt jag världens godaste kvällsmat, avokado med crème fraiche och räkor. 
1. Här är Jesper med kameran såklarre. På promenad genom Söderköping en kall förmiddag. 
2. Snygg-Tussa på Kuriosa dagen vi började vårterminen. DERAS BULLAR <3
1. Lördagsölen på Brodway innan förpärlan hos Philip.
2. Efterpärlan på resecentrum efter att vi dansat av oss ruset (trodde ja) på Pop Orange. 
(Minns inte när jag mådde så extremt dåligt sist, trodde ett besprutat äpple från Pressbyrån kunde göra skillnad)
I fredags bjöd Jesper mig på bio. Vi såg Beasts of the southern wild.
Den liknar ingen annan film och ni måste se den, så otroligt bra. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, har försökt hitta tid till att gå och kolla Beasts of the southern wild hela veckan, men hoppas jag lyckas innan det är för sent. Hör ju bara bra saker om den!

2013-01-17 @ 11:26:55
URL: http://nkpgsindiedrottning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0