London i April.

Ensam onsdag med Filosofiprov och staffetdiktning. 
Idag är en speciell dag, jag har äntligen bokat biljetter till London. 
Åh jag kunde inte vara gladare. Jag Lovisa och Tilda åker dit i April och stannar i fyra dagar. 
Biljetterna var sinnessjukt billiga (har inte ens bokat hotell) och vi gjorde en yolo helt enkelt. 
Det här är lite saker som jag längtar till nu...
Sportlov om 2 dagar. Då ska jag och Olivia gå en intensivkurs i körkortsteori, bli av med det typ. 
och så ska det festas och drickas öl såklart. Så har jag två studiedagar veckan efter. (LYX)
Om 30 dagar åker jag och Jesper upp till Hufvudstaden.
Vi ska gå på olika museer, övernatta och så ska vi se Farliga förbindelser på Dramaten. 
Om 33 dagar (alltså tre dagar efter Stockholmsresan:o) åker jag och min franskagrupp till en liten by i Frankrike.
Stället heter Remiremont och ligger nordöst alldeles intill Österrike. Det ska bli så himla fint, en rejäl upplevelse jotack!
Om 44 dagar är det Påsklov. Ynka fyrtiofyra dagar. Då är förhoppningsvis våren här och vi firar det med parkhäng och premiärglassen!
Om 63 dagar åker jag Lovisa och Tilda till LONDON!! 
Om 123 dagar(!) tar jag STUDENTEN och tackar för mig. 
Om 166 dagar bär det av mot Emmabodafestivalen för tredje gången, pissljumna sjunollor, pissig Zumbali och smuts, Blir bäst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0