Instagram under sportlovet.

En tisdag var det fettisdagen och det firade jag med Therese och Emmy på Kuriosa. 
Dock var det ingen som var speciellt sugen på semlor, så jag tog en vaniljbulle istället. 
Väl hemma kom självklart mamma hem med en kartong från Lindahls, den var god. 
Så en dag upptäckte jag att biljettpriset till London var nere i ett löjligt billigt pris. 
Efter ett par samtal hit och dit med mina resekompanjoner Tilda & Lovisa bestämde vi oss för att köpa. 
Dagen efter var det alla hjärtans dag och jag klädde mig i rosa. 
Jag och Jesper hade i sista stund bestämt oss för att ta en öl/ett glas vin på Broadway. 
Jag fick en liten present, nämligen Beiruts "The Riptide" som är så himla bra. Dagen efter gjorde jag och Olivia en massa sushi. 
Det var fredag och jag åkte upp till Lovisa och lagade mat med henne och Tilda. 
Vi gosade med den här sötisen som Lovisa tar hand om de kommande två veckorna. 
Dagen efter var vi bjudna hem till Ellinor på Mellokväll som slutade på Broadway med hela gänget. 
Så blev det söndag och sportlov. Jag, Lovisa Tilda och Olivia bestämde oss för att ha en sån där övernattningsdag,
en sådan som man alltid hade på högstadiet. Vi såg The Shining och What happens in Vegas (Bäst). 
Vi somnade inte förrän halv fem på morgonen och dagen efter skulle jag & Olivia på körkortsteori (trött). 
Tisdag och andra dagen på teorikursen. Jag och Olivia tog en tidigt buss och fikade på Sockerbagarnas delikatesser, asså mums. 
När klockan slagit 15.00 mötte vi upp Lovisa i Eneby för att gå till Hela människan och fynda lite mycket. 
En liten bild för mitt ego, lite 60-tals feeling. Jag skulle nämligen ut på onsdagsklubb på Hugos med dessa brudar +
Lovisa, Jon, Tuss och Emmy. Vi började kvällen på Världens bar med fyrtiofemkronorsöl och gick vidare till Hugos vid 24.
Dagen efter tre cider, två öl och tequila (japp ja räknar), kom jag på att jag lovat kusinen att vara barnvakt hela dagen.
Vi åkte till Finspång och hämtade henne på fritids, åt sushi på sushi akademien och betade av alla second handbutiker som fanns!
I fredags messade Lovisa mig och frågade om jag ville hitta på något kul. 
Vi var båda sugna på bio, gärna en film med blod:p -blev självklart Django unchained. Det bästa jag sett typ. SE DEN!
Igår hade Amanda 20-årskalas i hennes källare. Vi dansade och dansade och dansade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0