Hey I was wondering did you know the difference between love and obsession?

I fredags tog jag sportlov. Ser fram emot 11 dagar av ledig tid. 
Igår var vi hembjudna till Ellinor & Johan, de har nyligen flyttat in tillsammans och de bor så fint.
Det bjöds på gelehjärtan, mintkrokant och salta chips och så tittade vi på Melodifestivalen som var så oerhört dåligt.
Så vi bestämde oss för att gå vidare till Brodway och hänga där istället. 
Idag har jag och Jesper kramats och pussats hela morgonen. 
Alldeles strax ska jag på kalas i Mellangrind, perfekt med tanke på mitt enorma sötsug.
lite läskig bild.

Kommentarer
Postat av: Elin

Så snygg!

Svar: du är snyggg
Carolina Mis

2013-02-17 @ 16:52:09
URL: http://smashing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0