En söndag.

Lyssnar på Sykets singel Algarve i bara ben. Vill åka bort ju. 
Idag nyttjade jag för än gång skull att vi faktiskt har en bastu i vårt gästhus.
Går nästan inte att beskriva hur oerhört skön ensamheten kan vara ibland, speciellt där inne i ett 90-gradigt rum. 
Så har jag halvsovit framför en så underbar fransk serie, Les Revenants heter den.
Den handlar om en stad där de döda vaknar till liv igen, Mogwai har gjort musiken vilken låter helt underbart. 
Tips till dig som läser franska, slås av hur mycket jag faktiskt förstår av det som sägs, kul. 
Igår vaknade jag bredvid Jesper. Vi såg det allra sista avsnittet av Twin Peaks i fredags, sorgligt ju. 
Tänker fan i mig köpa boxen. Agent Cooper <3 Kvällen spenderades i en lånad lägenhet på fjärde våningen. 
Jag och Olivia hade bjudit in ett fint gäng pojkar och flickor på en rejäl förpärla,
vi drack Sommersby och billigt rödvin på golvet samtidigt som vi såg QX gaygala och blev sådär härligt berusade.
Vi vandrade vidare mot Pop Orange när klockan hunnit bli 23:30, drog en mintushot (ALLTID) och dansade av mig ruset.
En bild på mig från i fredags när jag kom hem från skolan, med min poloklänning från Weekday i merinoull. 
och en annan på mina trasiga fake marteens, ville mest visa mina farligt snygga discostrumpor som jag fått av Olivia.
Köpte teaterbiljetter till mig och Jesper i torsdags, vi ska se Farliga förbindelser på Dramaten i mars. fint.
Tyckte den här bilden blev lite frän på Therese, hon är snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0