Saker som är bra.

Diana Happily You & I Right Now Through the Dark Little White Lies Better Than Words
-One Directions nya album Midnight Memories. 
-Cut Copy's nya video till bästaste Free your mind. Skarsgård ju
 
-Unga feministers julkallender. 
zmbabwe:

I just got a job!  With the people who make this shirt!
-Breaking bad, genialiskt. 
-Andreas Johnsons nittiotals look (dreglar) i det här fantastiska liveframträdandet. 
-Jul-mysiga filmer som Ensam Hemma, Bridget Jones dagbok (Hugh Grant<3), The Holiday (Jude Law<3) osv. 
 
-Lättglögg med mandlar.
 
-Att jag ska på hemmafest på fredag med temat "The Great Gatsby". 
 
-Att jag flyttar till Oslo med Lovisa & Josefine om en månad.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Alltså bara tvungen!!! You & I är så jävla bra så jag dör lite. Och så taggar jag sönder Oslo, wohoo

Svar: Åh ja! Dör lite på hela skivan. Oslo blir så jävla braaaa!
Carolina Mis

2013-12-04 @ 21:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0