Skördefest i Färgargården.

Igår kväll åkte jag till staden för att möta upp Jesper. Vi hyrde filmer på biblioteket 
och köpte på oss en massa gottit. Vi såg Hierro, en spansk mysterisk thriller av Gabe Ibáñez. 
Rekommenderar starkt till den som har sett, och tyckte om El orfanato (barnhemmet). Hur bra som helst. 

När klockan slagit tolv idag skjutsade mamma mig och Jesper till Kungsgatan. Jag pussade Jesper hejdå
och mötte upp Tuss och Rebecca i Kärleksparken. Vi spelade in det sista för vår franska kortfilm. 

Efter det gick jag och Tuss till Färgargården där vi mötte upp hennes mysiga mamma. Det var nämligen Skördefest
och vi gick lös på grönsaker, mandlar, växter och blommor. Det var så himla fint väder också, åh. 

Dagens skörd (mest Liselotts) hehe. Jag köpte i alla fall en så otroligt fin Rokujohjärta och ett bamseknippe rödbetor för en tjuga. 
och så brända mandlar förståss, så himla bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: Tuss

Liselottan. Lejselott. Fattade inte att du menade mamma först för hon kallas alltid Lotta. Blev jätteförvirrad för en stund

Svar: hiho hehi. det är ju så sött liselotte!!
Carolina Mis

2012-09-16 @ 16:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0